روش شوهر یابی دختران
دهکده سرگرمی جوان ایرانی
وبلاگ سرگرمی

آیا از اینکه شوهر پیدا نمیکنید خسته شده اید ؟ آیا بوی ترشیدگی محله  را ورداشته ؟ آیا تمام روش های امتحان شده شکست خورده اند ؟ این وبلاگ پکیچ کامل روش های شوهر یابی را به رایگان در اختیارتان قرار داده است . به پست زیر توجه فرمایید . 

روش های شوهر یابی

۱ـ روش کوزه ای : همان روش قرن های قدیم که دختر کوزه به دوش به سمت رودخانه می رفت پسر به کوزه می خوره کوزه بشکست و بعد چنین گفته اند که : اگر با من نبودش هیچ میلی ... چرا ظرف مرا بشکست لیلی
نتیجه گیری : بحران ازدواج حال حاضر بخاطر لوله کشی شدن آبه .

۲ـ روش عرفانی : چهل شبانه روز جلوی خونه رو آب و جارو میکنی و ده تا شمع روشن می کنی شکلات بین مردم تقسیم می کنی تا مرد آرزوهات بیاد.
نتیجه گیری : در صورت کمبود شمع می تونین فانوس هم روشن کنین .

۳ـ روش سوسکی : بخاطر ترس از یه سوسک که حتی می تونی خودت اون رو تو خونه یا کوچه کار بزاری همچین محکم می پری تو بغلش و بهش می چسبی که هیچ جور نتونه تو رو از خودش جدا کنه .
نتیجه گیری : با تشکر از کلیه سوسک های محترم مقیم مرکز و حومه .

۴ـ روش تیپ : انواع تیپ های مختلف روی خودت پیاده می کنی بیست و دو کیلو لوازم آرایش روی خودت خالی می کنی و سعی میکنی تا آنجا که ممکن است لباس ها مورد توجه باشند طوری که هرکس که تو خیابونه مجبور بشه حتما یک بار شما را نگاه کنه بعد گوشه خیابون می ایستی تا شوهر مناسب سوارت کنه .
نتیجه گیری : خطر احتمال از بین رفتن آبروی چندین و چند ساله تان وجود دارد اما چون به خاطر ازدواج است مسئله نیست این دفه !

۵ ـ روش خر خونی : تو کلاس و مدرسه و دنشگاه نمره بیست کلاس می شی بالاخره تو کل سال های مدرسه یه خر خون دیگه پیدا میشه که بیاد سراغت و باعث بشه که نترشی .
نتیجه گیری : اگه شوهر پیدا نشد تا مقطع دکترا ادامه بدین و بعد ترک تحصیل کنین.

۶ ـ روش مایه داری : با دوستان توی انواع پارتی های شبانه و پیست های اسکی و باشگاه های بیلیارد و بولینگ هر کوفت و زهر مار دیگری که می تونی شرکت می کنی و حواست فقط به یه شوهر مناسب هست تا چیز های دیگه .
نتیجه گیری : سعی کنین همیشه چند میلیون در کیف خود داشته باشین.

۷ـ روش مذهبی : توی انواع مجالس مختلف مذهبی شرکت می کنی توی هیچ چیز کم نمی آری جایی نیست که مراسمی باشه و تو اونجا نباشی تا بالاخره یه شوهر گیرت بیاد .
نتیجه گیری : التماس دعا خواهر .

۸ ـ روش فامیلی : یه کاغذ بر می داری و اسم تمام پسرهای فامیل از سن پنج تا پنجاه ساله رو که ازدواج نکردنن رو روش می نویسی بعد شروع به بررسی و تفکیک می کنی و اونهایی که شرایط را دارن رو انتخاب می کنی و یه برنامه ریزی برای عملیات تاکتیکی که بلاخره یه کدوم رو خفت کنی .
نتیجه گیری : می تونین روی یه بچه پنج ساله برای بیست سال آینده برنامه بریزین

۹ ـ روش نامردی : جلوی یکی از این ماشین های پلیس یه دفعه می پری پسره رو می گیری تو بغلت و دستت رو میکنی تو دستش و ازش ....سانسور.... می گیری تا بعد از تعهد توی کلانتری مجبور بشه که باهات ازدواج کنه. البته این روش برای اونهایی است که از کلیه روش های بالا نا امید شده اند.
نتیجه گیری : در تعهد نامه کلانتری حتما مقدار مهریه را ذکر کنین.

و یا اینکه از روش گدایی استفاده بکنید

۱۰-و سر کوچه بشینید و به هرکسی که اومد بگین یه دختر کدبانو نیاز داشته باشین رو منم حساب بکنید

نتیجه : سروسامون بگیرید

اگر هیچ کدام از موارد بالا به دردتون نخورد برید خودتونو بکشید چون عرضه هیچی رو ندارید.

 


ادامه مطلب برید تا 

عکس تفاوت یک دختر را ببینید




کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند


ویژه خانمها

چه میزان از مردان شناخت دارید؟

آیا می خواهید به عمق وجود مرد و همسر زندگی خویش دست یابید؟

آیا می خواهید شناخت کافی از عادات و خلق و خوی مردان بدست آورید؟

آیا دوست دارید که مردان درباره احساساتشان با شما صحبت کنند؟

شناخت مردان برابر است با خوشبختی شما

مردها خیلی سخت از پشت دیوار سکوت بیرون می آیند.سوالهای بی جواب زیادی، در مورد مردها وجود دارد و زنها مجبور شده اند برای یاقتن پاسخ این سوالات به زن های دیگری روی بیاورند.مردها خیلی ساده تر از زن ها هستند.آنها خیلی راحت تر و بی خیال ترند.مردها متفاوت هستند.مردها نه تنها با سادگی هایشان زنها را آزار می دهند بلکه با صحبت به زبانی متفاوت باعث سر در گمی آنها می شوند.این یکی دیگر از دلایل دشوار برقراری ارتباط زن و مرد است.
اگر خواستار یک رابطه قوی و محکم با مردها هستید اگر می خواهید خوشبخت شوید باید بیشتر در مورد مردها فکر کنید و آنها را بشناسید پس می توانید با مطالعه همین کتاب آغاز کنید.





کتاب آموزش خیاطی نوین


ویژه خانمهای ایرانی

آموزش خیاطی نوین از مبتدی تا حرفه ای

هنر خیاطی هنر ارزنده ای است که پوشش بیرونی،هستی را جمال می بخشد.هنر ظریف خیاطی از دیرباز در ایران به عنوان یک هنر اصیل همیشه مورد توجه بوده،تنوع طرح ها و رنگ ها و مدل ها در مناطق مختلف ایران نیز گویای این مطلب است.
در این کتاب سعی شده که با توضیحات ساده گامی برای آموزش این هنر برداشته و یکی از عمده ترین اهداف این کتاب این است که مطالب به گونه ای ساده و روشن برای کارآموزان بیان گردد.





ساعت G Shock


ساعت دو زمانه جی شاک G-Shock

ساعتی بسیار زیبا و منحصر بفرد ویژه نسل جوان

دارای امکانات بسیار جالب

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید....

این ساعت زیبا دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد :

دارای 2 ساعت دیجیتال و عقربه ای
تايمر
ساعت خواب
ساعت كامپيوتري
كرنومتر
تاريخ
ثانيه شمار
چراغ ال اي دي
ضد آب

راهنمای تنظیم و استفاده از امکانات ساعت جی شاک :
1- دکمه ی بین ساعت 12 و 3 : این دگمه را فشرده و نگه دارید ، با حرکت عقربه دقیقه شمار ، ساعت را به دلخواه تنظیم کنید .
2- دکمه بین ساعت 3 و 6 : دگمه را فشرده تا چراغ ساعت دوم روشن شود .
3- دکمه بین ساعت 6 و 9 : این دگمه علاوه بر تنظیم ساعت با فشردن آن کرنومتر ، ساعت ( زمان) ، تقویم و حالات 12 ساعتی و 24 ساعتی را نشان می دهد .
4- دکمه بین ساعت 9 و 12 : دگمه را فشرده تا ساعت به حالت چشمک زن درآید ( ساعت ، دقیقه ، ثانیه ) سپس با فشردن دگمه پایین سمت چپ ، ساعت را تنظیم کنید . ( ساعت دیجیتال دوم )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 13 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط افشین میوند
آخرین مطالب